Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.01.2008 19:34 - Приятелството - привилегия,недостатък,просто илюзия или машина за нараняване?
Автор: smileinthedark Категория: Лични дневници   
Прочетен: 946 Коментари: 1 Гласове:
0

Последна промяна: 03.01.2008 20:40


Здравейте отново :)
Днес .. си мислех за приятелите, които съм имала и до каква степен са ми били приятели.Също и за това какво значат думите приятел,приятелство и т.н.
Доста мислих (повярвайте не ми се отдава но все пак .. ) и се сетих за един мой много добър познат(наричам го така, защото не съм сигурна дали ми е приятел).Името му не е важно .. той знае, че за него говоря.
Както и да е .. въпросния човек поиска нещо от мен, на което аз се съгласих защоту много си го обичам.
Помоли ме да си създадем с още едно момиче една компаниика,едно съюзче, където няма тайни,интриги и лъжи.Една компаниика, която да сме си само тримата,да си споделяме всичко помежду си,да гледаме филми заедно,да си помагаме.. Съгласих се. Това беше нещото, за което от много отдавна копнея.
Първоначално си мислех, че това не е реално, но все пак нещатата можеха да станат.
Ииии .. всичко се обарка .. в последствие всичко се провали.Както и се молех да не стане.
Подяволите аз им имах вяра.Готова бях да бъда с тях във всичко.Накрая какво .. нищо .. пълна тишина.
Нито дума защо,как,по каква причина.Всичко изчезна,всичката надежда, която таих в себе си.
Тогава още повече се замислих за хората, които смятах за приятели.За тези, за които смятах, че ми имат вяра и че знат че могат да разчитат на мен във всеки един момент.За които смятах, че също мога да им се доверя, че мога да се опра на тях.
A  сега знаете ли кой остана с мен .. 1 чпвек .. на който съм му признателна ..
Вие какво мислите?











Това е написано с цел да си върна най-добрия приятел!



Гласувай:
0



Предишен постинг

1. анонимен - Разгул???
15.03.2008 12:44
Въпроса е по скоро... Сега накъде??? :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: smileinthedark
Категория: Лични дневници
Прочетен: 23090
Постинги: 10
Коментари: 26
Гласове: 36
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031