Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.10.2007 13:20 - Хм..
Автор: smileinthedark Категория: Лични дневници   
Прочетен: 508 Коментари: 1 Гласове:
0

Последна промяна: 13.10.2007 17:05


Днес  нещо не ми е на кеф .. Защо?Питат ме хората .. ама и аз незнам :) Апф .. Както и да е :) 
Сега ще ви разкажа за интересния ми ден (хах направо ми става смешно като го кажа)..
Такааа .. днес станах във 8 и 30 както обикновенно и навън беше мрачно (както обикновенно).Хм странно .. защо беше мрак и в мен?Незнам .. Тъм .. Продължаваме със интересната сутрин ;) .. Хаха .. ето една много забавна случка, която ми се случи когато станах.. Отидох аз във кухнята да си направя от вълшебното 3 в 1 и седнах на компа :) Не е ли забавно?!? ..Та такам .. седнах си аз на компа и разбира се цигарите,телефона,пепелника и кафето бяха пред мен.Пуснах си 30 Seconds To Mars (Beautiful Lie) и както обикновенно увеличих двд-то на 67.
До тук беше само събуждането ;)
Продължаваме със съседите,които както обикновенно звъннаха на вратата в 9 и 15 да ми кажат да намаля,което досега се е случвало няколко пъти ..един път да намаля  ;)
И какво стана по нататък .. Продължих аз със мойта музика.. междувременно написах текст на песен,ся тряа само и музика да измисля .. ма няма да е днес :P Както и да е ;) Впускам се в подробностти ..
Та накратко до сега съм седяла на компа и съм слушала една и съща песен :D .. Аааа .. забравих .. изкъпах се преди да напиша този пост ;)
Много яко нали ;)
Тъ така .. аз мисля да излизам,тъй като изглежда, че времето ще се влоши (Супер).
Така обичайната процедура .. светла пудра,черен молив,фибички,черната тениска,суичера,тъмните дънки,колана .. кфо забравям?А да .. да ви кажа "Чао!" Е ..
Чао и до скоро ;) ! 



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - ^
21.02.2008 22:07
i az iskam takuv interesen den jalko 4e ne moga da go postigna
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: smileinthedark
Категория: Лични дневници
Прочетен: 23120
Постинги: 10
Коментари: 26
Гласове: 36
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930