Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.10.2007 11:58 - ХиХи ;) Тувъ Съм Аз ;)
Автор: smileinthedark Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1584 Коментари: 9 Гласове:
0

Последна промяна: 10.10.2007 12:45


Реших малку да поразкажа за мени сиии ; ) 
Кхъ - Кхъ .. Откъде да започна .. Незнам .. Айде от стандарното "Здравейте, аз съм .. "  ; )
Здравейте!Аз съм Бети и съм на 14 години ^^.Уча в 138 СОУ (Слатина,София).Намира се зад 1во РПУ (ужас ако питате мен :D ) .
Имам досие, за бягство от нас, но това беше във времето, в което слушах drum"n"base .Сега слушам съвсем нормална музика за един тийн (не е чалга,споко ; ) ).Групи като Story of The Year,30 seconds to Mars,Fall Out Boy,Dashboard Confessional,Aiden,Blink 182,Bullet for My Valentine,My Chemical Romance,Garbage,Good Charlotte,Hawthorne Heights,Lostprophets(задължително),The Get-up Kids,Three Days Grace,The Used,Panic!At the disco и т.н. присъстват в плейлиста на Уинампа ; )
Тъм .. няма да е зле да пусна малко снимчици ; )
Не че ви трябва да ме виждате .. Но се тая ; )
Инджой:


image

image

image

image

image

image

Ампф .. Това ;) Мисля, че стигат :) Чауууу ;)



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. ageofparanoia - ILY
04.11.2007 16:13
Moita BeBzz!!!
Milo koga 6e se vidime pak?
цитирай
2. анонимен - zdr otnovo
04.02.2008 19:00
Ам тъй като приятелката ти ageofparanoia изтри темата, в която обсъждахме емо живота искам да продължим тук. Та така да започнем с това обясни ми ТИ какво е емо "животът" ;)
цитирай
3. smileinthedark - ...
04.02.2008 21:57
Ем значи Имото според мен,
е нещо като движение от хора,което ги свързва нещо определено разбира се и според мен това е фактът, че всяко едно Имо е Имо, защото неговият живот е бил изпълнен с трудностти или не чак толкова трудни случки, но важното е, че той е психически неспособен да приеме проблемите или нещата за които той смята че са проблеми. Има и още неща нали които мисля че е, но тряа хода да ям и ме мързи да пиша .. тфа горе долу е най общото ;)
цитирай
4. анонимен - wtf?!
05.02.2008 17:26
Това ли според теб е Имо? Движение от хора свързващи ги определени трудности...мила всеки един човек среща трудности в живота си,а за краткия житейски път на Имотата от по на 14-15 годинки е трудно да се каже че имат много за какво да страдат...някой се сблъскват с живота по-рано дали по своя воля или не...И щом не могат да издържат психически аз бих ги нарекла психически нестабилни...или "Имо" е новата дума за този термин? Според мен да се движиш в група с хора от този стил не ти помага з апреодоляване на проблемите,защото ако за вас проблеми са че родителите ви не ви разбират,гаджето не ви звъни по 10 а по 5 пъти на ден,в училище не ви харесват то това са нормални проблеми за един тийн,не мога да разбера какви са другите ви проблеми! Замислете се не ги ли създавате вие? Дори да има по-тежка форма на проблем в такава групичка дали 10тина човека секи смятащ че неговия проблем е много по-сериозен от тези на останалите биха могли да си помогнат по някакъв начин? Според мен не! Смятам че движенето в групичка е по-скоро чувството на човек да се впише някъде...но ИМО? Какво е това? Кой е казал че думата е определение за деца със "тежки проблеми". Кажи ми нещо повече според мен описанието ти не съответства на този стил!
цитирай
5. анонимен - of
27.02.2008 14:45
abe tupa rabota
цитирай
6. smileinthedark - ..
04.03.2008 20:04
по дяволите .. кой/коя си ти ?
цитирай
7. aninimniq - Ами
19.03.2008 20:11
Все тая е кой/я съм...не се познаваме...единственото което искам да разбера е нещо повече за тоз "уникален" стил!
цитирай
8. smileinthedark - :)
21.03.2008 14:34
Неееее .. важно е .. кой/коя си ;)
А и .. уникален защо е в кавички ??????????
А и :D аз не се придържам към стил така че ;)
цитирай
9. анонимен - охоу...
06.05.2008 16:03
Бети качи твои нови снимки,че те забравих :P
Мането ;)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: smileinthedark
Категория: Лични дневници
Прочетен: 23112
Постинги: 10
Коментари: 26
Гласове: 36
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930